Mar 6, 2011

Kegemukan vs Kerisauan


Hye..bersiaran dari Permaisuri Resort, PD. Jam sekarang dah menunjukkan pukul 6.45ptg..malam nanti taklimat kursus then bole tido dalam bilik yg sejuk ni..



setapnyeeeeee.....

Tajuk xbole blah kan? hehe...Ye la,kalo pergi kursus pastinya tak sikit sebanyak berat badan akan naik..ye la,dah kata makan bufet style,harusla banyak,ye tak? Tadi memang gamble gila makan big apple donut dengan slurpp ice blended frappucino java chip sambil drive..slow motion aku bawak,takat 70-90km kat highway PD..nikmatnye..


Aku xberminat nak crita panjang pasal kursus minggu ni..hati ni dok asik teringat kat anak bujang yang demam..atuknya kata dah kebah tapi sayu hati aku masa nak pergi tadi..nasib baik si comel tu tengah mamai2 nak tido..dah lah baik je,sakit pun xnangis,tabah btul anakku sorang tu.kalau aku,blum apa2 dah meleleh airmata ni..



tengok tu, nak tido pun buat aksi saya kuat!!


Tunggu mama balik ye sayang...kejap je 4 hari, nanti kita jumpa balik...(waaaaaaaa!!!) ~ saya memang tak tabah....

1 comment:

✿.。CikPuan Su。.✿ said...
This comment has been removed by the author.