Mar 15, 2011

Transformasi ~ 5's

Assalamualaikum... it was a busy day..dalam sibuk2 pun, sempat jugalah melakukan sedikit transformasi terhadap bilik yang tak berapa luas ni..untuk mengembalikan semula rasa ghairah (huh??!!) ~ passion untuk bekerja..(jangan fikir ghairah lain lak ye..(^_^) )
Hebat sangatkah deko-deko yang aku buat tu??
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
From this....

ni bilik ke hape?


pc aku ada 2, harap maklum...


area pameran..haha!

To this....


beza tang kipas je...:)


neat & tidy


aik, cam sama je..

Haha..macam lebih kurang sama je kan...takdelah 5's sangat...ntah brapa hari la bole bertahan macam ni..asik digasak dengan pelbagai baucer, proposal, surat, handout & sampah sarap, 5's yang aku buat akan jadi 5's :- SEMAK, SEPAH, SUMBAT, SELONGKAR & SERABUT...

Sudahkah anda melaksanakan transformasi 5's anda??

1 comment:

mzhany said...

tak buat lagik 5s, ahahah buat 5s pg n i, tengahari dah jadi mcm hape dah..ahahah hai mrs. adnan ;)