May 6, 2011

Sejuknya dadih..



Salam semua..aku kat Tutti Frutti sekarang ni..almaklum sajalah,hari jumaat,xtau nk buat apa,jauh aku merantau sampai ke sini. Hajatnya nak pegi butik Fabulous Mom kat seblah kedai ni tapi ada anjing gedabak tunggu kat tangga kedai ni. Hampeh betol! Dah la busuk,nasib baik aku terperasan, kalau tak tak pasal2 kena samak. Haha! So pekena dulu tutti frutti yang sodap benar ni.. Aku amik perasa peach dengan topping buah2an. Ye, pada sape2 yang tak tau, harga eskrem ni ikut gram, topping ko bole letak banyak mana ko nak,tapi merasalah bangkrup pastu.. Total aku kena tadi rm12. Pergh..parak! Nasib baik tak tamak tadi..



100 gm = rm 5.30 ye..harap maklum, jangan tamak-tamak!



it's mine..haha, tamak!!



kasi close-up sket..terliur tak??



berjaya habiskan satu mangkuk besau


Oklah, aku nak tengok ada lagi tak penunggu anjing tu,kalau tak alamatnya balik ofis je la pasni.. Huhu! Dah, babai.

Update:

Berjaya gak pegi butik fabulous Mom tadi..tapi apa yang dicari sudah out of stock..hampa hatiku..huhu!! Tapi rembat jugakla 1 set of cloth diapers..nak ajar adib guna yang ni, mana tau serasi dah tak payah beli pampers..jimat duit haku.

Ok, babai lagi!!

1 comment:

Rohani Hashim said...

shotttt...besh je tgk....uuuuu