May 8, 2011

Ucapkan rasa sayang sempena Hari Ibu di TGI Friday

Selamat Hari Ibu untuk semua para ibu yang membaca blog ni..just some random pics sempena Hari Ibu yang disambut pada Hari ini..Aku bawa emak pergi makan di TGI Friday..ye, pada mulanya ada timbul keraguan tentang tempat makan ni, tapi kita sebagai umat Islam kena yakin dengan sesuatu yang kita makan..dan yang penting, jangan silap membuat pilihan.

Aku rasa aku tak buat keputusan yang silap..sempena Hari Ibu ini, TGI telah memberikan diskaun istimewa untuk semua para ibu yang makan disana..tak caye? Meh tengok ni..



Nampak tak ape yang ditulis tu? Yes, TGI will give a discount on mom's main dish according to mom's age..wah..untung den..dah la bawak emak dapat diskaun 63% (ye, umo mak 63) dan untuk diri sendiri 28% (nasib baik aku bawak anak bujang..)..ape lagi meh order steak..Kami pilih Parmesan-Crusted Chicken Quesadillas dan Clam Chowder sebagai appetizer dan main course adelah Tennessee Steak..ayor Mango dan Tembikai serta dessert Friday's Sundae. Gilo bunyinye macam banyak sangat makan, tapi aku berkongsi dengan emak..



abis dah, lupe nak snap gambo awal2..



ni dia Friday's Sundae..besau giler!!



Emak happy...



Saya pun happy tapi muke macam sememeh je..huhu!

Bagaimana anda meraikan Hari Ibu anda? Ok semua, pada yang membaca post ini hari ini, meh cepat gi TGI Friday..bawak emak/ibu/mama/mummy kamu okeh..jumlah semua sekali dah ditolak discount cuma RM108 sahaja..murah kan/ nasib baik...

Ok, dah...babai!

1 comment:

Rohani Hashim said...

selamat hari ibu buat mu...


doakan buat daku jugak yer...ameen