Jan 2, 2010

Happy New Year...(lewat sehari nak wish :) )

Selamat tahun baru buat semua..Harini aku ke ofis lagi menyiapkan segala kerja yang tertangguh, maklum aje la, tempoh AKB kejap benor..kena la rushing wat keje.

Alhamdulillah, aku telah selamat diijabkabulkan pada 12/12/2009 yang lalu, means dah 22hari aku menjadi isteri orang..isteri kepada M.Adnan..huhu..tak sangka lak dah jadi isteri orang..kejap je masa berlalu..

Petang nanti my hubby akan datang ke JB..Weehoo!! Bukan senang nak suruh dia datang ke JB, asyik aku je patah balik ke Melaka, patah punggung aku dibuatnya, drive 3jam tanpa henti.. Kalau dah sayang, sanggup je balik tiap minggu, tapi nak drive tu yang malas.. Plan nak masak tapi biarla hubby yang request nak makan apa..(kalau ajak makan luar lagi best..hehe!)

Azam aku tahun baru 2010 :
1) Ingin jadi isteri yang solehah dan baik di mata suami :)
2) Be a mommy...insyaallah kalau ada rezeki
3) Kerja dengan lebih teratur, no more kerja tangguh2..tak larat dah
4) APC..bole dapat ke baru 2tahun kerja? Insyaallah
5) Akan mula berblogging dengan lebih kerap

Tu aje azam aku buat masa ni..banyak lagi tapi akan difikirkan kemudian..

Dah, aku nak balik..singgah Giant jap cari lauk nak masak. Daa!!

3 comments:

Mrs. Nurulazmi said...

Salam..
Masih ingat v lagi x?
v ank ucap selamat pengantin baru!
nak email mega boleh? sb blog v hanya invited readers saje boleh baca.

Mrs. Adnan said...

ingat lagi kat V..emel saya alizrun@gmail.com atau alizrun@yahoo.com

SyahNURazni said...

cik zie... tahniah... maaf tak dapat dtg majlis... sedara kat kg pun kahwin... neway doa aku untuk ko semoga semua azam 2010 ko akan tercapai... insyaAllah...

do keep in touch...