Jan 19, 2009

Pikir sendiri la..

Actually aku tengah takde mood. Macam2 masalah berlaku dengan kerja aku ni. Preasure tak abis2. Aku rasa moody sangat2. Benci2..!!

Doakanlah aku tabah menghadapi urusan kerja aku sehari2 ni..Aku cam dah tak mampu dah rasanya..

Tapi, dalam duka ada suka jugak.. Buah hati aku telah selamat dirasmikan dengan jayanya..huhu!!

3 comments:

syahNURazni said...

chelamak... buah hati ko dah kuar rupanya... aku dah lama kuar tapi blom bawak datang KL lagi... takut beb nak bawak mai KL nie...

Johan Johari said...

wah.. dasat2..aku nyer plak bulan 4 ni kuar, insyaAllah..

tgh nk cukupkan downpayment 10k.

syahNURazni said...

JJ... ko pun beli persona nie juga ker... chelamak... tak tahannn tue...