Jan 9, 2009

cite lama..

Kejadian ni berlaku sekitar november lepas..Bagi orang2 yang keje sekitar ofis aku ni, diorang dah biasa dengan bencana alam macam ni. Tahun 2008 alhamdulillah, banjir tak seburuk seperti2 tahun2 sebelumnya.


ni je pic yang sempat aku snap waktu tu....

Aku tak ingat tarikh kejadian tu. Maklumla cite dah basi. Memang tak dijangka akan hujan dengan lebatnya pada masa tu. Kalo tak silap hujan cuma dalam masa 1/2jam je, tup2 air dah naik. Hati aku memang dah terdetik masa tu, mesti air akan naik. Nah, betul sangkaan aku.. Apelagi, yang bawak transport sume berpusu2 balik dengan selambenye. Dengan alasan nak menyelamatkan kereta masing2. Aku pun tak terkata ape dah, biarlah mereka balik, daripada duk di ofis tapi hati masing2 tak tenang
Nasib baik musibah tu cuma berlaku sekejap je. By the time kul 5 ptg waktu aku nak balik, air banjir sedalam paras betis pun surut. Thank god!! Kalo tak maunye bersinsing kain meredah air. Abisla betis i yang putih melepak ni orang nampak. (Hahaha..gile poyo!)
Mesti korang pelik, nape aku tak susah hati masa banjir tu?? Sebab...........................aku takde kereta pun. Ape nak risau...Hahahahahaha!!!

No comments: