Jan 6, 2010

Update laju-laju..(Ape bende la tajuk..)

Harini mata rasa pedih + mengantuk + preassure..maybe sebab terlalu banyak menghadap pc. Pagi tadi baru selesai meeting penting melibatkan bajet kewangan negeri..selesai dah satu agenda.

Tengok atas meja & tepi meja, baucer-baucer bayaran alhamdulillah banyak yang telah diselesaikan.Harap-harapnya sempatlah siap sebelum menjelang akhir AKB. Letih gile dah mata ni, tapi ntah kenapa rasa macam nak update blog. Bosan asyik main farmville tapi masih tak berjaya mencantas ranking hubby..huhu..expert gile tambah XP points die..

Macam biasa, aku akan blog hopping mana-mana blog yang aku minat..kadang-kadang surf blog shopping online tapi hampes, tak pernahnye aku nak membeli..aku pernah order secara online sekali je, tu pun kuih kak Nani seorang hot mama yang punya anak yang cantik nama Hanis Zalikha.

Aritu jalan-jalan dengan hubby, mata terpaut pada baju-baju kat Dorothy Perkins..Ada 2-3 baju aku aim nak beli..Aku memang macam ni, kalau nak membeli mesti fikir sampai 10x baru aku decide nak beli..Aku harap pasni kalau aku terjah butik DP, baju ni masih ada lagi...huhu..harap-harapnya la..



Kalo bole nak beli dua-dua..hehe..Kopak poket aku! Aku taknak menyusahkan hubby, minta itu ini, mana yang boleh aku beli sendiri, aku beli..(wah,wah, baiknye aku....:)) Weekend ni turn balik Melaka..My FIL nak buat kenduri kesyukuran untuk kami.

DP, tunggu aku, jangan sold out dulu!!



4 comments:

Mrs. Nurulazmi said...

Hehehehe...
Happy nyer...blog anda sudah aktif kembali dengan penulisan.
Seronok v baca.
Bak kata orang
"Jauh di mata, tapi dekat di hati."
agak nyer, dah berapa tahun ya kita tak jumpa....rindu saat kita sama p class tamadun Islam dan tamadun Asia. dan ingat lagi tak, kenangan kita berdua naik putra p UIA semata- mata dtg bagi sokongan kat skuad debat UPM masa tu? yang penting, kita berdua datang bagi semangat kat Elly and Karmila.
Rindu wei!

Mrs. Nurulazmi said...

V tak tahu apa khbr Karmila and Elly skrg. Sebab dah lost contact.. :(

Mrs. Adnan said...

v ingat tak kita gi UIA naik teksi india mabuk..huhu..seram!nasib baik kita selamat sampai..elly buka bisnes skrg & sgt berjaya. karmila cikgu rasanya..kalau v ada facebook, add kita. profile diorg ada dalam facebook kita.

Mrs. Nurulazmi said...

ingat!ingat!
seram betul naik teksi mabuk masa tuh..Alhamdulillah, sampai ke destinasi masa tuh..
v x da facebook.Tunggu free ckit baru bukak. Nanti kita wat jejak kasih kat facebook :)