Jun 17, 2011

Romantika De Amorr..

Salam hari Jumaat..sebagai mengelakkan poket menjadi tipis dan mengelakkan nafsu bershopping bermaharajalela, aku duduk terperap saje kat ofis..it's boringgggg!! Marilah kita sama-sama menghayati lagu romantis sepanjang zaman..hehe! Takdela romantis mana pun, tapi kalau nak tangkap syahdu ke, agak-agak takleh tido, boleh je kalau korang dengar lagu-lagu macam ni..Aku share some videos dan lagu-lagu yang aku suka disini. Hope korang enjoy!!



Ini lagu Marcell..aku tak minat sangat dia tapi aku suka dengar kelunakkan suara dia..dia beragama kristian tapi kawin dengan pelakon dari singapore (ntah sape nama, lupa) yang beragama islam..cenggane tu?? Ayoo, semua lagu marcell bole tangkap lentok la..tak caye gi je Youtube, taip Marcell..huhu!



Next is Afgan...ini lagi satu lagu stok2 syahdu..aku just minat je suara2 artis seberang ni tapi i'm not kipas-susah-mati diorang ek..layan je la, best! Dah la muka kiut, macam budak skema je..hehe!




Yeah..lagu ni bukan stok2 romantis, tapi stok2 sedih..sesuai jugak kalau nak dibawak tido..aku start suka lagu ni masa Ct Nurhaliza nyanyi masa konsert Sudirman dulu..walaupun sedih tapi romantis jugak liriknya..Sob!Sob! Tetiba sedih lak...



The latest..Tanpamu tajuk dia..artis tu idok le ku kenal, just suka keromantisan (wujud ke perkataan ni? belasah!) lagu ni.. Nak-nak lagi kalau sambil tengok movie Nur Kasih tu..huhu..(bile la DVD nyer nak kuar ni...)

Adui, banyak sebenarnya lagu yang aku suka, just share sikitla..Kalau korang ade lagu-lagu romantis yang nak disharekan, just comment ye..Aku ni takdela jiwang pun, just nak cari stok2 lagu untuk dibawak tido..hehe!

Semoga Jumaat kita diberkati..Assalamualaikum..

No comments: