Apr 2, 2011

Ke mana hilangnya mood..

Sorry entry hari ini tanpa gambar..takde mood dowh.. Dah brapa hari tak update blog kan..sampaikan tak tahu nak crita ape padahal banyak je cerita yang nak disampaikan..as for today, nothing special walaupun harini hari Sabtu..just came back from Kak Ita's wedding..pastu singgah Midas Mart yang baru je opening harini..barang2 ok la, ade yang murah dan ada yang biasa je macam kat mana2 mart/hypermarket.. Sampai je rumah, anak bujang i tak keruan..mula merengek tak sudah-sudah..baring salah, dukung salah, bagi susu salah..mandikan lagi skali pun masih meragam lagi..nak kata demam takde tanda2 macam nak demam pun..pujuk2 lagi masih merengek..dah macam2 lagu atuknya dodoikan sampai aku pun feeling ngantuk sama..hehe! Ni takleh jadi ni,apekehal pulak kan anak bujang sorang ni...mak kata "gi amik susu sejuk dalam peti ais..cuaca panas ni"..nasib baik ade stok breastmilk dalam freezer, trus sumbat dalam mulut comel si bujang..Nyot,nyot,nyot..haus agaknya.. Suddenly, bluekkkkkkk..mak aih, muntah lak..selambak! after muntah trus hilang rengekkan manja yang dilalui hampir sejam tadi..baru aku tau, maybe anak aku ni perut dia masuk angin,ditambah lak dengan cuaca panas (rumah aku memang panas gilerr dowh..),pastu badan dia mesti letih sebab asyik travelling je dengan aku..huhu..ciannye anak comel i ni.. Now, he's fall asleep..dah letih berjuang untuk muntah agaknya tadi..mak dengan atuknya baru dapat rest..As for me, aku kurang tido minggu nie..huhu. Daaaa!! ~minggu depan kursus lagi..ape nak jadi dengan aku nie..sabau je la~

No comments: