Jan 2, 2012

Assalamualaikum 2012

Selamat tahun baru 2012..Tahun 2011 telah melabuhkan tirainya dan meninggalkan 1001 macam kenanagan manis dan pahit bergelar isteri, ibu, anak dan pekerja..macam-macam ya dah berlaku dan setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. Kalau entry-entry tahun sebelumnya, asyik nak bercerita pasal azam tahun baru je, tapi untuk tahun 2012, senang saja azam aku.

"INGIN JADI LEBIH BAIK DARI HARI SEMALAM"

Alhamdulillah, kandungan yang kedua ni telah masuk 22++ weeks..sekejap je masa berlalu, dan kali ini memang bersyukur sangat-sangat komplikasi alahan semasa mengandung tak seperti mengandung yang pertama. Maybe sebab kali ni penjagaannya lebih rapi sebab ada peneman di rumah, Adib my son and my beloved mom.. penat atau sakit macam manapun tak terasa..

Kalau tahun 2011, entry di blog cuma ada 50 entry je, so tahun ini insyaallah kita akan cuba kekalkan momentum untuk update post dengan lebih kerap lagi..korang yang membaca harap teruskan membaca, ada ilmu lebih akan dikongsikan bersama dalam blog ni..ye la, ambo tak pandai nak updat post yang besh-besh seperti kebanyakan blogger terkenal. So, sudi-sudikanla membaca ye!!

Ok, see you then..SELAMAT TAHUN BARU 2012!!

1 comment:

Rohani Hashim said...

selamat tahun baru weh...