Jul 6, 2011

Pemalas betol..

Ye, akulah insan yang malas tu..malas nak update blog. Bukannye ape, sejak dua-menjak ni kesihatan tak brape baik..sakit batu hempedu la, pastu demam la, batuk lagi..huhu..sampai sekarang tak baik2..actuially aku nak sangat post crite pasal aku gi langkawi tapi hubby tak bagi pun gambar, cemmana nak update.. Korang pun tau aku kalau nak update mesti nak buh gambar bagai..baru berseri, ye tak??

Kerja pun menimbun skarang ni, pegawai lain rilek je takde keje, asik muka aku je menempel kat ofis..kengkadang rasa tak adil je..diorang sedap-sedap gi kursus la, bercuti la, kerja luar la (ye la sangat..) kerja aku ni kalau aku cuti takde sorang pun yang volunteer nak cover. Menguji kesabaran betul la..

Eh, jadi entry meluah perasaan lak..sabar...sabar... Moga Allah s.w.t beri ketenangan dan permudahkan segala urusan.

Babai!

No comments: