Sep 5, 2008

Gloomy mode..

Waaa..tulun..tulun..banyaknye keje dalam bulan pose ni..tak senang duduk aku..kejap2 bangun, kejap2 gi sana, gi sini, bukak pc, wat report, then buat powerpoint, kejap2 bos panggil, masuk bilek die, bla,bla,bla..itu ini, suh siapkan itula, ini la..(ape yg aku bebel ni..) HuuuuuHuuuuu..Sedey!

Maybe ni la dugaan di bulan pose ni..tak baik banyak merungut, ilang keberkatan bulan pose..Ya Allah, ampunila dosa2 ku..Kureng kesabaran btol..Tapi ape leh buat, memang inila keje yg akan aku dok hadap tiap2 hari..

Tetiba teringat member2 lama..apela diorang buat skang nie..Dulu, masa dok KL, leh la jugak hang around di bulan pose, gi berbuka same2, gi shoping baju raya kat jalan TAR sesame…huhu..I really missed those good days..Skang dok JB, hapah pun tak buat..balik keje dah nak 6.30ptg, tunggu berbuka, pastu makan, solat, bla,bla,bla..Apelah malang nasebku ini..Hari2 wat bende yang sama..

Actually ade keje aku kene settlekan..saje wat2 malas. Dah 3 hari dok buat bende ni, tak jugak settle, muak jugak. Tunggu staf cepat2 siapkan, aku submit kat bos, then leh sambung wat keje tertunggak yg lain..Wahhh, rajinnye aku..(^_^)

Harini hari jumaat, biasenye orang sume happy bile hari jumaat. AKu ni dok mendung je..Semendung langit JB tetiap hari (musim ujan daa..). Tghari kang nak wat ape ek??

No comments: